Aviation Empire Platinum uitgebracht voor IOS and Android.

In 2013 bracht KLM Royal Dutch Airlines  de game Aviation Empire uit.  Een game waarin spelers de rijke geschiedenis van de luchtvaart konden ervaren doorn hun eigen luchtvaart maatschappij te managen. Met meer dan 1.7 miljoen installaties is de tijd zeker rijp voor een waardige opvolger. Dit is Aviation Empire Platinum geworden.

Samen met KLM en uitgever All4games hebben de game van de grond op opnieuw ontworpen en gerealiseerd.  Nieuwe graphics , nieuwe gameplay, en een nieuwe interface geschikt voor moderne smartphones.

Spelers hebben nu alle tools tot hun beschikken om hun eigen airline te runnen op welk apparaat dan ook!

Find de game in de iOS en Android appstores.

Related

Inspiration Lab

Hoe maak je een wetenschappelijk correcte dino voor Virtual Reality!

28 juni 2016

Door Olof Moleman   Binnen het team van Little Chicken en &samhoud media team ben ik verantwoordelijk geweest voor het modelleren van de 20 verschillende prehistorische dieren voor de AH dino VR app. De meeste hiervan waren dinosaurussen, maar er zat ook een aantal andere prehistorische dieren bij uit de dino tijd. De bedoeling was om de beesten te maken volgens de huidige wetenschappelijke kennis die we hebben van dino’s. Maar hoe maak je een wetenschappelijke dinosaurus? Het beeld dat de wetenschap heeft van dinosauriërs verandert steeds als er weer […]

Art

Unity game engine animation

29 september 2015

Written by: Joris van Laar – Animator   Most 3d animators tend to swear by their preferred tools of the trade. Be it 3ds Max, Maya or Blender, each package has its own group of dedicated followers. But when it comes to animating for games, an extra player is added to the mix: the game engine. Basic animation in an engine is not that different from a ‘traditional’ 3d package, but like any program, it has its own quirks. So I’ve tried to put together all the post-it notes that […]

Extended low res rendering

Coding

KLM Jets: Doubling viewing-distance without LOD-ing or performance-drop

29 september 2015

Endlessly generated levels  aren’t exactly a rare  science to build these days. However, having a vivid world, with tons of moving objects and complete custom chunk design that also has to run on low-end mobile devices, often proves more challenging than initially anticipated. In this post, one of our most experienced developers, Michiel Frankfort, explains how we tackled this for KLM Jets , Papercraft Air-O-Batics.   I think it’s pretty impressive: A brand new smartphone with Android 4.1 or higher, packing a dual-core chip with 512 of RAM… at only […]

Alles bekijken